Zákazníci – registrovaný

Tato sekce nám slouží k registraci jak zákazníků, tak i uživatelů e-shopu a přiřazení jejich oprávnění.

Zákazníky či uživatele e-shopu přidáváme prostřednictvím ikonky „Přidat uživatele“.

Po kliknutí na tuto ikonu se nám otevře jednoduchý registrační formulář  do kterého doplníme informace o zákazníkovi a potvrdíme Zaregistrovat se.

Po registraci je uživatel přidán mezi registrované a je mu přiděleno ID.

Prostřednictvím „Operace“ a „Upravit“ zákazníka poté zařadíme do příslušné Cenové skupiny, případně uživateli přiřadíme oprávnění.

Více o nastavení Cenových skupin ZDE.

„Operace“ dále nabízí možnost uživatele Smazat, Změnit heslo,nahlédnout do jeho Statistiky a Historie objednávek – zde můžete přiřadit Automatické nastavení stavu zákazníkovi. Historii objednávek nabízí přehled o celkovém počtu objednávek, jejich stavech a sumě.

Filtry

Registrované zákazníky můžete filtrovat dle Vámi zvolených parametrů a filtraci potvrdíte stisknutím Filtrovat. V případě, že chcete opět celý seznam zákazníků je potřeba stisknout Zrušit filtr.

Blokace zákazníka

V kategorii zákazníci-registrovaný také můžete daného zákazníka zablokovat.

Zákazníci – neregistrovaný

  • Evidence zákazníků, kteří nebyli zaregistrovaní.
  • Opět jsou zde „Filtry“ které Vám umožňují filtrovat zákazníky dle námi zvolených parametrů.

Blokovaný zákazník si nemůže objednat objednat zboží či jeho objednávka nebude vyřízena.