Produkty a jejich editace

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In pulvinar, tellus non posuere dignissim, purus mauris laoreet justo, sed faucibus lacus nulla in erat. In cursus felis non ipsum vestibulum, eget tempor mi pellentesque. Ut auctor finibus ipsum vel suscipit. Nunc vitae elit vitae ligula sollicitudin viverra. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Suspendisse at fringilla velit, sed commodo erat. Mauris pellentesque luctus lacus, ut porta tortor vehicula ac. Curabitur lectus nisl, pellentesque et tortor sed, molestie aliquet quam. Nulla ac leo ac justo mattis vulputate. Sed lacinia metus ut libero viverra, nec mollis diam consectetur. Fusce sed purus rhoncus, hendrerit turpis id, sollicitudin tortor.

Skladové zásoby – zde máme možnost nastavovat si kolik ks máme na skladě, popřípadě na kterém. Rovněž si zde můžeme nastavovat statusy  totožné pro zboží skladem a totožné pro zboží, které skladem není.

Doplňkové – zde editujeme doplňkové informace pro daný produkt – záruka, (zde pouze přiřazujeme vytvořenou záruku k danému produktu. Samotnou záruku vytváříme v záložce Produkty/Záruka),  kód produktu, video (možnost přidat video z Youtube), čas dodání, PLU kód, produktové číslo, EAN kód, web produktu, webribbony (štítek u produktu jake je novinka, doporučený…), související produkty (produkty, které by mohly návštěvníky nějak zajímat. Většinou to jsou produkty související s produktem, který editujete. Související produkty se zobrazují na e-shopu pod detailem produktu a vábí klienty, aby si je koupili)

Prodej – možnost editovat několik možností, pro zlepšení prodeje daného produktu – příslušenství, maximální odběr množství ks (možnost nastavit si počet ks pro daný produkt, od kterého bude možnost si produkt zakoupit), cross-sell ( výběr produktů, které chcete nabídnout při koupi daného produktu. Většinou produkt nějak souvisí s daným produktem. Produkty vybrané v kolonce cross-sell se zobrazují až v nákupním košíku k danému produktu), sleva od množství ks ( nastavení počtu ks, od kterých bude mít zákazník nějakou slevu), velikost slevy v % ( výše slevy v % platná pro množstevní odběr, tedy platná od koupi množství ks, které jste si nastavili v editaci „sleva od množstí ks“), zobrazovat ceny ( nastavení, zdali chcete ceny zobrazovat třeba všem návštěvníkům, nebo pouze registrovaným..), doprava zdarma pro tento produkt

Akční cena – možnost nastavení slevy na určitý čas. Pouze nastavíme od kdy do kdy slevu u daného produtku chceme. Zadáme cenu. Označíme povolit slevu a klikneme na modré tlačítko „Uložit produkt“.

Rozměry – zde udáváme parametry pro vybraný produkt – šířka, výška, délka, hmotnost

Cenové skupiny – zde přiřazujeme k danému produktu vytvořené cenové skupiny

Cenové skupiny ale musíme nejdříve vytvořit a to v záložce Marketing/Cenové skupiny

Filtry – zde k danému produktu přiřazujeme filtry. V podstatě jde o parametry, které nám na e-shopu usnadňují vyhledávání konkrétních produktů.

Filtry nedříve musíme vytvořit. To uděláme v záložce Produkty/Filtry. Stačí kliknout na zelené tlačítko Přidat skupinu filtrů.

Heureka a Zboží – globální nastavení kategorií pro Heureku a Zboží je v editaci každé kategorie, do které je produkt zařazen. Produkty načítají zařazení do zbožových kategorií z nastavení kategorií v e-shopu. Ostatní nastavení Heuréky a Zboží najdete v záložce Napojení

Jednotky – zde můžeme nastavovat přepočet jednotek (m2, m3, ks, ) na balení. Např. ( 1balení = 25ks)

SEO – zde můžete podrobně editovat SEO pro daný produkt v rámci SEO optimalizace pro vyhledávače – SEO název (zpravidla totožný název s názvem kategorie), SEO popis (např. kvalitní a pohodlné tepláky, které musíte mít), SEO klíčová slova (ideální jsou 3 – nejlevnější tepláky, nejteplejší tepláky, pohodlné tepláky) Redirect URL ze starého eshopu (možnost vložit si URL z původního e-shopu, s ní přenesete i dosavadní indexaci v rámci SEO optimalizace), Přidat alias URL (vícero URL směrující na tentýž produkt), Robots (nastavení robotů pro optimalizaci), Canonical URL ( slouží ke zjednodušení struktury adres. Roboti vyhledávačů díky němu vědí, která stránka je důležitější)

Galerie – možnost nahrát k produktu libovolný obrázek, který si stáhnete právě do galerie.

Přílohy – možnost přiřadit k produktu nějakou přílohu, kterou si klasicky vyberete ze souborů, které máte uložené v počítači. Zpravidla jde o nějaký manuál v PDF.

Doprava – možnost nastavit si pro daný produkt pouze daný typ dopravy. Dopravce si nejprve ovšem musíme vytvořit a to v záložce Doprava a platby/Doprava.