Marketing pro Váš e-shop

Čím marketing můžete podpořit, jsou například články, které na svůj e-shop píšete. Proč nepřipsat jednou za čas nějaký zajímavý a pro klienta přínosný článek o nových vysavačích? Proč nevést blog o novinkách z Vašeho oboru? Představte si situaci: klient u Vás na e-shopu váhá mezi dvěma mixéry, které si chce koupit. Všimne si, že jste o mixérech vytvořili zajímavý článek, díky kterému po přečtení zjistí, který je lepší a ten si také koupí. Příště, až bude klient opět něco kupovat, vrátí se k Vám, protože bude vědět, že tomu rozumíte a může se na Vás obrátit.

Více Informací

Jak usnadnit a zpříjemnit zákazníkovi nákup na Vašem e-shopu

V první řadě je třeba se zaměřit na informace, které by měl zákazník znát. Není nic lepšího, než když je klient perfektně informován o svém balíčku. Informujte ho o tom, že jeho zboží bylo vyexpedováno, naskladněno, nebo odesláno. Samozřejmě vše ale s mírou. Nechcete přece, aby se z Vašich informačních mailů staly otravné spamy. Pochopitelně je také třeba zvážit, jestli u všech produktů, co si klient objedná, je třeba tyto informace psát, jelikož u spotřebního zboží se to příliš nevyžaduje.

Více Informací

Komunikace je základ

Zkuste si představit, že vybíráte právě pračku a máte k určitému modelu nějaké otázky. Napadne Vás, že na e-shop zavoláte a zeptáte se. Ale najednou zjistíte, že nemáte kam, jelikož nemají uvedenou žádnou linku. Řeknete si: „Ok, zkusím jim napsat.“, a napíšete. Pokud se Vám ale nedostaví odpověď rychle, přejde Vás chuť na tomto e-shopu nakoupit a už se na něj nevrátíte. E-shop můžete opustit také v případě, že telefonní číslo najdete, ale nedovoláte se. Co je ale ještě smutnější – nikdo Vám ani nezavolá zpátky.

Více Informací

Obsah e-shopu

Říkáte si, že obsah e-shopu jsou jen produkty? Ne ne ne. Je to i o textu a popiscích. Vezmeme si modelovou a naprosto běžnou situaci. Rozbije se Vám doma třeba pračka a opravdu akutně potřebujete novou. Jdete na internet a zadáte do vyhledávače „pračka“ a google Vám nabídne hned několik e-shopů. Samozřejmě na některý z nich kliknete a začnete si pračku vybírat. Ale podle čeho ji vyberete? Podle vzhledu asi moc ne, jelikož chcete mít především pračku výkonnou.

Více Informací

Rady pro lepší e-shop

Když už k Vám zákazník zabloudí, je logické, že si nejdříve e-shop trošku „proleze“. Co tím máme na mysli? Zkuste si představit Vás. Hledáte na internetu nějaký produkt, který chcete koupit. Dostanete se na nějaký e-shop a uvidíte, že onen produkt nabízejí. Hned si ho koupíte? Ne. Podíváte se do rubriky „O nás“, „Kontakty“, „Aktuality“ a tak dále. Zákazník prostě tímto sbírá informace o daném e-shopu a i na základě tohoto se rozhodne, jestli zůstane a svůj vysněný produkt koupí. Samozřejmě na e-shopu, který má v aktualitách poslední novinku z roku 2013, nezůstane.

Více Informací