Nastavení vlastních stavů skladových zásob

Nastavení vlastních stavů skladových zásob – Nový modul OmniStore.cz

Přáním a požadavkům našich klientů jdeme naproti. Z toho důvodu jsme vytvořili perfektní a praktický modul. Jedná se o nastavení vlastních stavů skladových zásob. Úžasné, že? Teď už se nebudete muset potkávat s nepříjemnými stížnostmi nespokojených klientů, kteří nedostali pravdivou informaci o skladových zásobách, či době doručení. S námi je to o něčem jiném.

Více Informací
eet

E-shopy a EET

V poslední době se mluví jenom o EET. Tato novinka pod záštitou ministerstva financí se ale bude týkat také e-shopů. E-shopy a EET. Co to obnáší se dovíte z tohoto článku. Mezi další novinky ale patří také jedna nepříjemná – můžete totiž zaplatit pokutu, pokud na e-shopu nebudete mít uveřejněno, že se Vás EET týká. Tato povinnost platí pro e-shopy, které přijímají evidované tržby. Kdo tuto informaci na svém e-shopu nezveřejní, a to na viditelném místě, hrozí mu pokuta 50 tisíc. A to určitě platit nechcete

Více Informací

Jak vytvářet kvalitní popisky

Už mnohokrát jme zmiňovali, jak důležité popisky jsou a jak kvalitní popisky vytvářet. Opravdu to nepodceňte – dobře napsané popisky Vám zaručí nejen zisk, ale také návratnost a budování důvěry mezi Vámi a cílovým publikem. V první řadě si musíte uvědomit, kdo je naší cílovou skupinou a publikem. Nesmíte zapomínat, že popisky píšete hlavně pro svoje klienty, ne pro sebe. To, že něčemu rozumíte vy, neznamená totiž, že tomu budou rozumět i ostatní. Zvlášť teď – v hlavní sezoně před Vánocemi.

Více Informací

Originální e-shop na prvním místě!

Nebuďte lenošní, ale kreativní. V první řadě píšete popisek pro klienta, který tomu musí porozumět. Rozepište se, hezky zákazníkovi vysvětlete, co výrobek umí, v čem je lepší výrobek A lepší než výrobek B, jaké má funkce a tak dále. Hlavně pište „lidskou řečí“. Zbytečně nepoužívejte výrazy, kterým rozumí dohromady 5 % lidí z celé populace. Vezmeme si modelovou situaci. Představte si, že si člověk potřebuje koupit třeba ledničku. Něco o ní přece potřebuje vědět, jelikož lednice není stokorunová položka. Najde Váš e-shop a na něm lednici, která se mu líbí. Tak začne číst popisek, ale vůbec tomu nerozumí. Proč? Protože nemáte srozumitelný popisek! Věřte – zkopírovaný popisek výrobce opravdu nestačí. Věnujte popiskům trošku více času.

Více Informací